|
|
|
|
|
חוק זכויות היוצרים בארץ נקבע על ידי המלך הבריטי שקיבל לידיו את הסמכות השיפוטית יחד עם המנדט על ארץ ישראל בשנת 1911. בשנת 1924 חוק זה נכנס לתוקף גם במדינת ישראל, והחל את עידן עידוד היצירה וחופש הביטוי האמנותי. בשנת 2008 חוקק מחדש חוק זה בכנסת ועבר מספר שינויים מהותיים המחדדים את ההבנה המהותית בנוגע לחוק זה.
ראה מידע נוסף..
השימוש במיתוג קולי מעלה את האהדה בקרב הקהל שאוהב מוזיקה, כלומר כולנו, ואפילו תורם לחיזוק תחושת השייכות והסולידאריות בתוך החברה, עם רינגטונים ותא קולי ממותגים לעובדים. מכל כיוון שמסתכלים על זה, או מאזינים לזה, מדובר כיום במהלך שהוא לא פחות מהכרחי למותג שלך.
ראה מידע נוסף..
בעולם המדיה הסובב אותנו אנו נתקלים בתשדירי פרסומת בטלויזיה וברדיו שמושכים אותנו, שנוגעים בנו, שקוראים לנו לרכוש מוצר, לשים לב לעובדה מעניינת, להצטרף לשירות או לחתום על מנוי. קריין מקצועי שמצליח להעביר את המסר הוא מרכיב חשוב ביותר בכל קמפיין פרסומי, בין אם מדובר ברדיו, בו הקול הוא המרכיב העיקרי, ובין אם מדובר בתשדירי טלוויזיה, בהם הקול משלים את התמונה ועוטף את התשדיר בהרגשה מסויימת.
ראה מידע נוסף..
פוסט פרוד קשיין משמעו הפקה שלאחר המעשה ( פוסט – לאחר, פרוד קשיין – הפקה). שלב זה הוא למעשה שלב ההפקה האחרון בשרשרת היצירה של סרט. בשלב של עריכת סרטים נלקחים כל מרכיבי הסרט השונים ומועברים לעריכה אחת כללית ותואמת שמטרתה לאחד את כל החלקים השונים לכדי מוצר אחד סגור ומוגמר.
ראה מידע נוסף..
סרט טוב אף פעם לא יהיה שלם ואיכותי ללא פס קול מוצלח. השילוב שבין הויזואלי לנשמע יוצר תחושה מלאה ושלמה שמצליחה לקחת את הצופה למסע לאורך כל הסרט. מוזיקה לסרטים נועדה לחבר את החלק הויזואלי בצורה עמוקה יותר לתודעתו של הצופה ולהגיד בצלילים את מה שהתמונה לא מצליחה להביע.
ראה מידע נוסף..
הפקת תשדירים מקצועיים נעשית בשילוב של כל מרכיבי התשדיר, מא` ועד ת`, במטרה לספק תוצר שלם ומלא שמעביר את המסר הברור בצורה שנוגעת בצופה. ההפקה מורכבת ממספר גורמים המאוחדים יחדיו בניצוחו של המפיק המנוסה המכיר את אפיקי ההפקה השונים, ומסוגל לחבר ביניהם בצורה הטובה ביותר, ולראות את התמונה השלמה עוד בשלבי הרעיון המקורי.
ראה מידע נוסף..
עולם הקריינות הינו עולם רחב ביותר המספק שירותים למגוון רחב ביותר של צרכים פרסומיים ושיווקיים במדיה המתחדשת והמתפתחת של היום. קריינות נכונה תעשה את ההבדל בין פרסומת מוצלחת לפרסומת בינונית, בין תדמית חיובית של חברה לבין תדמית בינונית וממוצעת, ובין הצלחה של תשדיר תעמולה לבין נפילתו.
ראה מידע נוסף..
הרבה פעמים במהלך ההמתנה למענה טלפוני הלקוח נדרש לחכות זמן מה. במהלך זמן ההמתנה הלקוח באמת ממתין, מה שמשאיר את האוזן והמודעות פנויים לשמוע ולספוג מידע. פה נכנסת היצירתיות של החברה או הארגון שיכולים לנצל את זמן ההמתנה ולהשמיע מוסיקה בהמתנה או ליצור צליל המתנה שממתג את החברה בצורה חיובית וטובה אל מול הלקוח.
ראה מידע נוסף..
בבסיסם של כל תשדיר, כל פרסומת, כל מסע פרסומי וכל סרט או סרטון עומד הצורך הניכר בהפקה מוזיקלית. בין אם מדובר בהלחנה, עיבוד ועריכה, מציאת השירים המתאימים, החיתוך הנכון והטיימינג המושלם, יש מישהו אחד שמנצח על כל הסימפוניה הביצועית וגורם לדברים לקרות.
ראה מידע נוסף..
כיום מהירות האינטרנט מאפשרת הצגה מיידית של תכני מדיה כבדים יחסית עוד ברגע הכניסה לאתר. בניגוד לימים עברו, בהם חיבורי האינטרנט היו איטיים ובוני האתרים היו צריכים לשקול היטב כל קילו בייט שנכנס לאתר, כיום התמונה השתנתה, ומגוון אפשרויות ההצגה באתרי אינטרנט שונים גדול בהרבה מבעבר. מוסיקה לאתרים משלימה את תמונת המיתוג של החברה, העסק או הארגון, ומשדרת את ההרגשה המתאימה לגולש באמצעות התאמה מדויקת של קטעי הסאונד המושמעים באתר לאופי המיתוג של החברה או הארגון.
ראה מידע נוסף..
הפקה מוסיקלית איכותית ומתאימה מעבירה את המסר המושלם בכל אמצעי מדיה – בין אם מדובר בטלוויזיה, ברדיו, בסרט או בתשדיר. התמונה הממחישה את המסר לא תהיה שלמה ללא המסר הקולי. השיר, המנגינה, הלחן והקצב, כשמעובדים יחדיו ומושמעים בווליום הנכון ובטיימינג המדויק, יכולים ליצור יצירת מופת שנוגעת בצופה.
ראה מידע נוסף..
|
|
|
|
|
|
|
|