מתי בפעם האחרונה נתקעה לך תמונה בראש, כזו שבכל מקום אליו הלכת שבה התמונה וצפה מול עיניך? אף פעם, אה? עכשיו, כמה פעמים זה קרה לך עם שיר?
בשנים האחרונות יותר ויותר חברות בישראל מתחילות להבין את הפוטנציאל הטמון ב"לוגו מוזיקלי" - קו מיתוג מוזיקלי מקורי המלווה את המותג לצד הלוגו הוויזואלי ומשמש כתעודת זהות לעסק שלךבמקומות שהעין לא מגיעה אליהם כמו הרדיו ,הטלפון וסלולר. מעבר לשיפור הגדול בזכירות, השימוש בלוגו המוסיקלי מעלה את האהדה בקרב הקהל שאוהב מוזיקה, כלומר כולנו, ואף תורם לחיזוק תחושת השייכות והסולידאריות בתוך החברה.
מכל כיוון שמסתכלים על זה, או מאזינים לזה, מדובר במהלך שהוא לא פחות מהכרחי לעסק שלך.
אתם מוזמנים להקשיב לדוגמאות שיצרנו עבור לקוחותינו: