בשנים האחרונות יותר ויותר חברות בישראל מתחילות להבין את הפוטנציאל הטמון ב"לוגו מוזיקלי" - קו מיתוג מוזיקלי מקורי המלווה את המותג לצד הלוגו הוויזואלי ומשמש כתעודת זהות למותג/חברה במקומות שהעין לא מגיעה אליהם כמו הרדיו ,הטלפון וסלולר. אנו קוראים לזה - מיתוג קולי
מעבר לשיפור הגדול בזכירות, השימוש במיתוג קולי מעלה את האהדה בקרב הקהל שאוהב מוזיקה, כלומר כולנו, ואף תורם לחיזוק תחושת השייכות והסולידאריות בתוך החברה.
מכל כיוון שמסתכלים על זה, או מאזינים לזה, מדובר במהלך שהוא לא פחות מהכרחי למותג שלך.